Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Aug 2024 10:08:49 +0300

Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/08904 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Rampe küla, Kobrase// Niidu// 
Tsirguliina tee// Tsirguliina alevik, Kase tänav// Kesk tn 12// Kesk tänav 
L2// L3// Kooli tänav L2// L3// Mäe tänav// Mõneku tänav// Nurme tänav L2// 
Ruusa tänav (Tsirguliina aleviku sademeveekraavid) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustik § 54 lg 6 alusel pädev asutus 
esitab kasutusloa taotluse eelnõu kooskõlastamiseks asutusele, kelle 
õigusaktist tulenev pädevus on seotud kasutusloa taotluse esemega. Antud 
kasutusloa taotlusega rekonstrueeritud sademeveekraavid asuvad 72 
Sangaste-Tõlliste tee L2 (82005:001:1312) kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27084890>  (menetlus nr: 
446228), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister